FANDOM

Mike
Mike1

Hang

Roberto Certomà (eredeti, olasz)

Származás

Föld, Gardenia

Első megjelenés

1. évad 1. epizód

Kapcsolatai

Vanessa (feleség) Bloom (nevelt lány)

Mike Bloom nevelőapja. Tűzoltóként dolgozik. Egy égő épületben talált rá az újszülött Bloomra . Ő mentette meg a kislányt és feleségével, Vanessával később örökbefogadták. Nagyon szereti Bloom -ot és úgy gondolja, hogy az még mindig az ő "kicsi lánya." Mike sok epizódban kap humoros szerepet.

MegjelenésSzerkesztés

Mike-nak szőke haja van. Világoskék rövidujjú inget és sötétkék farmert visel. A tűzoltó egyenruhája és sisakja sárga és szürke színű. 

Első évadSzerkesztés

Mike először az első epizódban látható. Egy biciklit ad Bloom -nak ajándékba. Amikor lánya hazavitte Stellát , Mike nem akarta elhinni, hogy az egy tündér. Telefonálni akart a rendőrségre, de Stella elvarázsolta a telefont.  Amíg a lányok fent voltak az emeleten Mike és Vanessa Bloomról beszélt. Knut és avadásztrollja hamarosan megtámadta őket. Másnap reggel Mike eltakarítja a romokat. Stella felajánlja, hogy varázslattal rendet tesz, de Mike inkább varázslat nélkül akar kitakarítani. El szeretné kísérni Bloomot az Alfeába, de a mágikus akadály - ami nem enged az iskola közelébe nem mágikus lényeket - megállítja.