FANDOM

Gloomix
~Trix Gloomix 1~

Előző átváltozás

--

Következő átváltozás

Disenchantix

A Gloomix a Charmix "ellentéte". A boszorkányok második ereje, amit a 2. évadban szereznek meg.

MegjelenésSzerkesztés

A Gloomix két formában jelent meg: egy ragyogó nyakláncként, vagy csukló mandzsettaként, melyen egy ékkő volt látható. A Trix ezt az erőt Darkartól kapta meg. Eddig Icy, Darcy és Stormy kapta meg, akiről biztosan tudjuk.

A második évad végén Darkar elárulta a Trixet és elküldte őket az ún. Oblivionba. Ekkor "összeolvadnak" Megatrixé, melyen a három Gloomix-elem is megtalálható: egy sárga zóna és két zöld lábra való lánc.

ErőkSzerkesztés

A Gloomix a Charmix boszorkány-változata, amit Lord Darkar adott a Trixnek, ezzel erősebbé váltak. Azonban, míg a tündérek természetes úton kapják meg a Charmixot, mint a mágikus fejlődés második szintje, addig a Gloomix esetében nem kaptunk pontos választ arra, hogy ezt minden boszorkány megtapasztalja-e, vagy csak Lord Darkar adhatja egy-egy boszorkánynak.

Röviddel Lord Darkar veresége után (esetleg egy héttel) a Trixet az Omega Dimenzióba zárják, és ezzel a Gloomix erejül is megszűnik. Fellelhetően Lord Darkar veresége után megszűnt az erő, mivel ő teremtette azt.

ApróságokSzerkesztés

  • A Gloomix a gloom szóbol keletkezett, ami sötétséget, félhomályt, homályt jelent.

GalériaSzerkesztés