FANDOM

Charmix
40851841

Előző átváltozás

Magic Winx

Következő átváltozás

Enchantix

A Charmix egy átalakulás, amit a tündérek a 2. évadban szereznek meg a winx lányok. A Charmixot egy tündér akkor érdemli ki, ha sikerül legyőznie egy hibáját. A Charmix "ellentéte" a boszorkányok Gloomix átváltozása.

A Charmix egy brossból és egy táskából áll. Ez egy ideiglenes erő, amit akkor szerezhetnek meg a tündérek, ha legyőzik egyik hiányosságukat. Mivel nem állandó, azaz nem tart sokáig, ezért a tündér nemsoká visszakapja megszokott tündér-erejét. A Winx lányok az évad végén sok hasznát veszik, mivel ennek segítségével mentik meg Bloom-ot Lord Darkartól a specialistákkal. A legtöbb Winx lány az érzelmi zűrzavarok lekűzdése után kapta meg, de Flora Pixie falván kapta meg, amikor bevallotta Helia-nak érzéseit.

Azonban a Nickelodeonon egy egyóras filmet terveztek, ezért ott a Charmix nem ideiglenes, hanem végleges erő. Az eredeti szinkronon Magic Winxet mondanak, de a Nickelodeonon Charmixot, mert akkor túl rövid lett volna az erő időtartama ahhoz, hogy a filmet elkészíthessék.

Megjelenés és megszerzésSzerkesztés

BloomSzerkesztés

Egy arany-ezüst bross és egy bolyhos, rózsaszín szív alakú csípőtáska.

Megszerzés: gyors gondolkodás, és megmenti a barátait a zuhanó kabinból erő használata nélkül. Bevallja Sky-jal szembeni dühös viselkedését.

FloraSzerkesztés

Egy kitűző két hosszú, ezüst fejjel lefelé álló csavarral, mely spirálban végződik, benne egy sötét, lila kővel. Egy rózsás válltáska sötét rózsaszín színben.

Megszerzés: bevallotta érzéseit Helia iránt.

StellaSzerkesztés

Egy arany-ezüst tükör kitűző és egy nap-hold csípőtáska.

Megszerzés: bocsánatot kér Laylatól és bevallja bizonytalanságát.

LaylaSzerkesztés

Egy levél alakú kitűző Morphix színű kővel és egy ugyanilyen színű kulacs alakú csípőtáska.

Megszerzés: legyőzi félelmét, azaz hogy egyedül marad.

TecnaSzerkesztés

Egy háromszög alakú kitűző egy adóvevőre hasonlító övtáskával.

Megszerzés: megmondja Timmynek mit érez igazából iránta és sír előtte.

MusaSzerkesztés

Egy háromszoros hangjegyes kitűző egy CD-lejátszós övtáskával.

Megszerzés: megbízik Rivenben, aki randizott Darcyval mialatt varázslat alatt állt.

GalériaSzerkesztés