FANDOM

Alfea Tündériskola

Bolygó

Magix

Igazgató

Faragonda

Az Alfea Tündériskola egy bentlakásos lányiskola Magix -ban. 

ÁttekintésSzerkesztés

Az Alfea egy iskola tündéreknek. A diákok általában 16-19 éves koruk között tanulnak itt. (Kivéve, haévet kell ismételniük, mint Stellának) A tündérek itt megtanulják uralni az erejüket, harcolnak a gonosz ellen, és újvarázslatokat tanulnak. A Winx is itt találkozott először és itt is laktak tanulmányaik alatt. A 4. évad elején a rövid ideig tanítottak is az iskolában. Később Roxy is az Alfea tanulója lesz. Valószínűleg a tanárok és a személyzet egész évben az Alfea Kastélyban lakik. A diákok dönthetnek, hogy a szünetekben hazamennek vagy az iskolában maradnak.

ÉpületSzerkesztés

Az iskola egy nagy kastély. Falai rózsaszínűek, a tető kék. U alakban épült. Földalatti alagutak kötik össze a Magix többi iskolájával.

A tantermek, a gyengélkedő, a konyha és az aula a földszinten, míg a szobák és az igazgatónő irodája az emeleten vannak. Az iskolában van egy titkos archívum, ahol a kódexet is őrzik. Az egyik toronyban kapott helyet. Az ajtaja láthatatlan, hogy senki se találjon rá. Concordia pixie őrzi.

Az iskola körül mágikus akadály van felhúzva, ami megakadályozza a nem-mágikus lények bejütását az iskola területére. Ésvan egy veszély esetén, ami az ellenséget tartja kívül.

Az iskolába bejutni csak a főkapun keresztül (vagy a levegőből) lehet. Az Alfeát erdő veszi körül. Az iskolának nagy udvara van. 

FöldszintSzerkesztés

A földszinten vannak:

  •  a hagyományos tantermek, a diákok általában ezekben tanulnak
  • a főzetlaboratórium, a tündérek itt készítenek varázsitalokat
  • az iskolakonyha, ahol néha a tanulóknak is be kell segíteniük
  • a kapuval szemben lépcsősor vezet fel az előtérbe. Innen lépcsőkön lehet feljutni az emeltre és folyosók nyílnak a tantermek felé
  • az ebédlő, aminek a teteje üvegkupola. A diákok és tanárok itt étkeznek
  • a gyengélkedő