FANDOM

Winx club- 1. évad 1. epizód
Borító1

Cím

Váratlan esemény

Eredeti cím

Una fata a Gardenia (Egy tündér Gardeniában)

A Váratlan esemény a Winx club első évadának első epizódja. 

ÁttekintésSzerkesztés

Egy nyári reggel Bloom-ot édesanyja, Vanessa ébreszti fel, mert este későig olvasott. A lányt szülei bevásárolni küldik ám előtte meglepik egy ajándékkal, ami egy új bicikli. A lány kicsit csalódott, mert egy robogóra számított.  Az utcán találkozik iskolatársával, Mitzi vel, aki a saját robogójával henceg előtte.  Bloom és nyuszija, Kiko hazafelé betérnek a parkba, ahol különös jelenetnek lesznek tanúi: egy tündér szörnyek ellen harcol. Már majdnem elkapják, amikor Bloom előlép a fák takarásából.  A szörnyek rátámadnak, ám a lány megvédi magát. A tündér segítségével elűzik a szörnyeket.

Bloom varázsol

Bloom első varázslata

A szörnyek visszavonulnak.  Knut , a vezérük beszámol gazdáinak az eseményekről. Mivel nem volt rajta a szemüvege, ezért nem emlékszik rá, hogy hogyan néz ki a földi lány, aki legyőzte őket, ám megszerzett egy darabot a ruhájából, aminek a segítségével a Vadásztroll könnyen rátalál. Knut gazdái elküldik őket a Földre, hogy keressék meg a tündéreket.

Bloom és Stella

Bloom és Stella Bloom szobájában.

Bloom hazavitte a tündért, Stellát, és elmeséli szüleinek a történteket, de azok nem hisznek neki. Édesapja, Mike a rendőrségre is telefonálni akart. Stella azt mondta, hogy egy messzi királyságból érkezett, és épp az Alfea Kastélyba igyekezett, amikor megtámadták a szörnyek. Szerinte Bloom egy tündér, mivel egye energia pajzzsal hárította el a bestiák támadását.

Knut megérkezik a szörnyekkel együtt a földi Gardeniába és a tündérek keresésére indulnak.

Bloom megmutatja Stellának a szobáját. A lány mutat neki egy egyszerű varázslatot, majd az Alfea Kastélyba hívja Bloomot, ahol megtanítják kezelni a varázserejét. Egy feneketlen képeslap segítségével meg is mutatja neki a magix-i tündériskolát.

S01e01

A szörnyek megtámadják Bloom szüleit

A szörnyek megtalálták a házat és megtámadják az ott lakókat. Stella szembeszáll velük, de nem bír el ennyi fenevaddal: már majdnem mindet legyőzi, amikor a vadásztroll felülkerekedik rajta. Hirtelen négy fiú jelenik meg. Stella hívta őket erősítésnek. Elkapják a trollt, de Knut elszökik. A fiúk, Riven , Sky herceg, Timmy és Brandon elviszik a szörnyet.

Bloom úgy döntött, hogy elmegy Stellával az Alfea Tündériskolába, a Mágikus dimenzióba. Elkísérik a szülei is.

Fontosabb események                                     Szerkesztés

ÚJ szereplőkSzerkesztés

SzereplőkSzerkesztés

Új helyszínekSzerkesztés

HelyszínekSzerkesztés

VideóSzerkesztés

Winx Club Váratlan Esemény-020:50

Winx Club Váratlan Esemény-0